کدام بلاگرها در هر شهر ایران تاثیرگذارتر هستند؟2021-06-25

معروف ترین بلاگرهای ایرانی در شبکه های اجتماعی فارسی ها

بلاگرهایی که واقعا به برند شما علاقه دارند و به اهداف شما پایبندند، تبلیغات بهتر و موثرتری ارائه خواهند داد. صرف داشتن فالوور زیاد کافی نیست؛ بلکه میزان تعامل مخاطبان با محتوای بلاگر مهم است. افرادی که فالوورهای فعال و نرخ تعامل بالایی دارند، می‌توانند تبلیغات شما را به شکل موثرتری نمایش دهند.

بازی‌های مسابقه‌ای در دسته‌ای از بازی‌های ویدیویی قرار دارند که همیشه طرفداران خاص خود را دارند. هیجان سرعت و وجود خود ماشین‌ها از فاکتورهایی هستند که باعث جذابیت و محبوبیت این دست از بازی‌ها می‌شوند. در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. معمولا آنها در آمد بالایی دارند و گفته می شود که بین 50 تا 100 میلیون تومان می باشد. از اسم این وبلاگ معلوم است که موضوعات آن در چه رابطه ای می باشد.

{
  • او سایت شرط‌ بندی مخصوص به خود به نام هات بت را راه اندازی کرده و آن را تبلیغ می ‌کند.
  • {
  • «مهسا باصری»، با داشتن حدود ۶۸۰ هزار دنبال‌کننده، مهندسی پرانرژی است که عشق به سفر و خانواده را در محتوای خود به اشتراک می‌گذارد.
  • |}
  • بلاگرها جدیدترین افرادی هستند که می توان آنها را در دسته سلبریتی ها جای داد.
  • یکی از جنجالی‌ترین اقدامات سپیده بزمی‌پور و همسرش شاهرخ استخری، افتتاح فروشگاه‌های سنجاق که در زمینه طلافروشی و فروش اینترنتی جواهرات فعال‌اند، بود.
  • {
  • مدرک لیسانس او برق (مخابرات) است و در رشته جامعه‌شناسی مدرک فوق‌لیسانس گرفته است.
  • |}{
  • برخی از این بلاگرها در زمینه سبک زندگی خود و انجام کارهای روزانه فعالیت دارند و آن را برای کاربران به اشتراک می‌گذارند.
  • |}
|}

او در بخش اورژانس بیمارستان مشغول به کار است و تجربیات و داستان های زندگی شخصی و کاری خود را در این وبلاگ به ثبت می رساند. از کودکی به نوشتن و خواندن علاقه زیادی داشت و دوست داشت تا در زمینه های مختلف از جمله سینما و تلویزیون و موسیقی مطالعاتی انجام بدهد. در فضای اینترنت افرادی هم هستند که اطلاعات و داشته های خود را در اختیار دیگران قرار می دهند. در این میان اما برخی ها هم هستند که از طریق وبلاگ نویسی این کار را انجام می دهند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم. اما وبلاگ های زیادی هستند که در بستر اینترنت فعالیت می کنند و سرویس هایی را به کاربران ارائه می دهند. در این بین اما برخی از آنها هستند که در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند.

یکی از مشهورترین بلاگر های ایرانی اینستاگرام این روزها که در سایر شبکه‌های اجتماعی هم طرف‌داران بسیاری دارد، نواب ابراهیمی است. توجه نواب به جزئیات آشپزی و دستورپخت‌های خلاقانه باعث شده است تا او به یکی از بلاگر های معروف ایرانی تبدیل شود. کافی است غذاهایی مانند زرشک پلو با مرغ یا پاستا آلفردو را به روش نواب درست کنید تا عاشق طعم آنها شوید.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

گردشگری از دوربین شادی گنجی

یکی از واینرها و بلاگر های پسر ایرانی که توانسته با تولید محتوای ویدئویی طنز در شبکه‌های اجتماعی مخاطبان بسیاری پیدا کند، محسن ایزی است. او از نوروز سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را با تولید دابسمش‌های طنز شروع کرد. او علاوه‌بر فعالیت در فضای مجازی، نمایشنامه‌خوانی و بازی در تئاتر را هم تجربه کرده است. محسن ایزی این روزها از طریق تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد می‌کند.

«مبینا زاهدی» با داشتن حدود ۲۵۷ هزار فالوور فعال، در حوزه زیبایی و میکاپ فعالیت دارد و محتوای آموزشی تولید می‌کند. او نکات و ترفندهای آرایشی را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد. برندهای مرتبط با لوازم آرایشی و مراقبت از پوست به‌خوبی می‌توانند محصولاتشان را در این پیج تبلیغ کنند. یلماس بت نام سایت شرط‌ بندی و قماری است که مدیریت و مسئولیت آن بر عهده بلاگر معروف یعنی ندا یاسی می‌ باشد. او در حال حاضر بیش از یک میلیون و 750 هزار فالور دارد و همچنین بیش از 600 پست مختلف در مورد غذاهای گوناگون منتشر کر ده است.

چه فاکتورهایی را در تبلیغات با بلاگرها باید در نظر بگیریم؟

    {
  • برندهای مختلف در حوزه پوشاک زنانه، لوازم خانه و مد می‌توانند با تبلیغ محصولاتشان در این پیج توجه افراد بیشتری را جلب کنند.
  • |}{
  • او در بخش اورژانس بیمارستان مشغول به کار است و تجربیات و داستان های زندگی شخصی و کاری خود را در این وبلاگ به ثبت می رساند.
  • |}
  • به‌گفته خود او، پس از زندگی در ۴ قاره و ۶ کشور و بیش از ۱۰ شهر مانند واشنگتن، لندن، سیدنی و آمستردام، در حال حاضر در اروپا اقامت دارد.
  • همانطور که در چند روز گذشته خبری مبنی بر دستگیری یکی از بلاگرها با بیش از یک میلیون فالوور در ایران منتشر شد.
  • {
  • چون هیچ‌کدام از آنها درآمد دقیق خود را برای عموم مردم رو نمی‌کنند.
  • |}
  • بسیاری از کسانی که به فناوری علاقه دارند، جادی را در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام دنبال می‌کنند.

بهارک قربانی برنامه سفرهایش را استوری کرده تا مخاطبانش بدانند او در ماه های آینده به کدام نقاط سفر می‌کند. استوری‌هایش ما را با مقصدهای گردشگری دیدنی از سریلانکا تا هندوستان آشنا می‌کند. آرش در استوری های اینستاگرامش، علاوه بر معرفی مقصدهای گردشگری مطرح و حتی کم‌تر شناخته شده در ایران و جهان، به معرفی فیلم‌های محبوبش نیز پرداخته و کتاب خوان هم هست. شعار او در کل دوران بلاگری‌اش (خوشی‌ها می‌توانند تکراری باشند) بوده؛ و تاکنون با انتشار نزدیک به ۴۵۸ پست یک میلیون دنبال‌کننده دارد. شاهرخ استخری در ابتدا مدعی شده بود که همسرش هیچ‌گونه علاقه برای انتشار تصاویر خود ندارد؛ اما پس از چندین سال سپیده تصمیم گرفت تا کم‌کم فعالیت خود را به‌عنوان یک بلاگر آغاز کند. او اکنون ۳۰ سال دارد، ساکن تهران است و با انتشار حدود ۱۱۳۶ پست نزدیک به ۱۲۶ هزار نفر دنبال‌کننده دارد.

از افراد معروف و شناخته شده در این حوزه می‌توان به architecturefactor، مجله designboom  و غیره اشاره کرد. بلاگر فرزند پروری، راهنمای کامل چگونگی رفتار با کودک را نشان می دهد. تصویر بالا مربوط به سفر مینا و همسرش آروین به ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی است.

  • مشوق او مادرش بوده و در این باره گفته که زمانی که از کلاس برمی گشته همیشه به مادرش کمک می کرده و هر سوالی داشته از او می پرسیده است.
  • او با مجلات مختلف مصاحبه کرده و در برنامه‌های تلویزیونی نیز بعضی اوقات دیده می‌شود.
  • {
  • از او به عنوان یک ستاره جوان در این زمینه یاد می شود و در مصاحبه ای که داشته گفته که از سن 16 سالگی به دلیل علاقه اش به این کار سایتی را مدیریت می کرده است.
  • |}
  • اکثر افرادی که جذب این نوع بلاگرها می‌شوند، افرادی هستند که فرزند کوچک دارند.
  • {
  • اما وبلاگ های زیادی هستند که در بستر اینترنت فعالیت می کنند و سرویس هایی را به کاربران ارائه می دهند.
  • |}{
  • شادی به روستاها و مناطق دور افتاده سر زده و تصاویری از پوشش فاخر اقوام ایرانی تا سبک زندگی آن‌ها را به تصویر می‌کشد.
  • |}

البته هدف اصلی همه بلاگرها کسب درآمد از طریق اینستاگرام است و افراد بسیاری از این طریق درآمدزایی می‌کنند. موسیقی یکی از شاخه های پرطرفدار خصوصا در بین جوانان است و بلاگرهای موسیقی اغلب با نواختن قطعه هایی از موزیک‌ها، کاربران را به خود جذب می‌کنند. این بلاگرها، اغلب با تولید محتوا در زمینه بزرگان موسیقی دنیا و نقد و بررسی آن‌ها مخاطبان بسیاری را جذب می‌کنند. او را با برنامه فم تریپ می‌شناسیم که شماری از مطرح‌ترین اینفلوئنسرهای جهان با حضور وی به ایران آمدند و مقصدهای گردشگری مختلف کشور را به اطلاع میلیون‌ها مخاطب خود رساندند. اما مطمئنا او یک مدل زیبا و جذاب ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

در این بخش به معرفی برخی از بلاگرهای معروف ایرانی می‌پردازیم که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و برای تبلیغات مناسب هستند. بلاگرهای لایف استایل در بین سایر بلاگرها از شهرت خوبی برخوردار هستند. شخص بلاگر در هر سطحی که زندگی می‌کند آن را برای عموم افراد در اینستاگرام به اشتراک می گذارد و از این طریق می توانند بازدیدکننده‌های زیادی را به خود جذب کنند. زیرا افراد زیادی آن‌ها را دنبال می‌کنند و تمایل دارند که از روی کنجکاوی هر روز از پست‌ها و استوری‌های آن‌ها دیدن کنند. از دیگر اینفلوئنسرهای گردشگری ایران که در این گفتار ویرگول معرفی می‌کنیم، ملیکا بکایی است. از اینفلوئنسرهای گردشگری جوان ایرانی است که از سن ۱۹ سالگی، کوله‌پشتی گرد شده و با هیچهایک، ایرانگردی کرده و اکنون مقصدهای گردشگری خارج از کشور را نیز معرفی می‌کند.

این سلبریتی در سال 69 متولد شده است و گفته می شود که زمانی که در مقطع راهنمایی بوده طریقه پخت تمام غذاهای ایرانی را یاد داشته است. مشوق او مادرش بوده و در این باره گفته که زمانی که از کلاس برمی گشته همیشه به مادرش کمک می کرده و هر سوالی داشته از او می پرسیده است. او سعی می کند که پس از مدتی تمام آشپزی های خانه را انجام دهد و مادرش هم اشکالات و نقص هایش را برطرف می کرده است. سپس با ضبط کلیپ هایی و انتشار آن در فضای مجازی رفته رفته به شهرت می رسد و اسم و رسم پیدا می کند. او به این سوال که چطور می شود که یک آقا به عنوان مشهورترین اشپز ایران شناخته شود، می گوید که شاید خانم های کار زیادی دارند و به همین خاطر نمی رسند که آشپزی کنند. نهال که از نوجوانی وارد حرفه مدلینگ شده است، مدرک کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه هنر تهران دارد.

برندهای هنری با محتوای طنز و پرتعامل این کمدین محبوب‌تر می‌شوند. «محمدامین کریم‌پور» بیش از ۴.۴ میلیون فالوور یکی از مطرح‌ترین هنرمندان و اینفلوئنسرهای فضای مجازی است. او با محتوای خلاقانه و حرفه‌ای توانسته میلیون‌ها مخاطب جذب کند. خلاقیت و نرخ تعامل این بلاگر بر نرخ  فروش برندهای نوآور تاثیرگذار خواهد بود.

از ایجاد کمپین‌های جذاب گرفته تا تجزیه‌وتحلیل عملکرد، پلتفرم جریان تمام ابزارهایی که برای موفقیت در تبلیغات نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. «زهره فراست» با داشتن حدود ۱۹۰ هزار فالوور، بلاگری در حوزه گردشگری و طبیعت‌گردی است. او تجربیات سفرهای خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد و فرهنگ‌های مختلف را معرفی می‌کند. برندهای مرتبط با حوزه گردشگری با تبلیغ خدمات خودشان در این پیج، بیشتر دیده می‌شوند.

او یکی دیگر از بلاگرهای باسابقه در زمینه لایف استایل یا سبک زندگی است. او از جمله بلاگرهایی به شمار می‌رود که تلاش می‌کنند با تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی کسب درآمد کنند. یکی دیگر از بلاگر های معروف ایرانی مرد که ویدئوهای آموزشی ورزشی تولید می‌کند، پیمان رجبی است.

شیوا صفایی که به همراه خانواده خود ساکن آمریکاست، از سال ۲۰۱۴ با محمد حدید، پدر مدل های مشهور جی جی حدید و بلا حدید رابطه دارد. البته مدتی است که خبرهایی از جدایی این زوج بیان شده است که هنوز هیچ یک از آنان این اخبار را تایید نکرده اند. این بلاگر موفق تنها به کسب درآمد از یک منبع اکتفا نکرده و از طریق فعالیت‌های مختلفی که انجام می‌دهد، توانسته به یکی از پردرآمدترین بانوان بلاگر ایرانی تبدیل شود.

اگر محصول شما برای گروه سنی خاصی طراحی شده، باید افرادی را انتخاب کنید که پیج‌هایشان بیشتر به این گروه توجه دارند. این تطابق کمک می‌کند تا تبلیغ شما در بستری مناسب نمایش داده شود. اما یکی دیگر از پیج هایی است که طرفداران بسیاری دارد و موجب شده تا تمام شهروندان این شهر علاقمند به غذاهایی شوند که این پیج معرفی می کنند. مشهد تیستر در حال حاضر توسط فردی به نام سعید مقدم مدیریت می شود و گفته می شود که کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارد. او به تمام رستوران های این شهر سر می زند و برای تبلیغ غذاهای آنها قراردادهایی را با آنها منعقد می کند.

{
  • نهال که از نوجوانی وارد حرفه مدلینگ شده است، مدرک کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه هنر تهران دارد.
  • هزینه‌های سفرش را با تدریس زبان انگلیسی و کار در مزارع (گردشگری مزرعه) و کمک به کودکان و غیره، تامین می‌کند.
  • برای مثال هر بلاگری که فالوور و ویو بیشتری داشته باشد؛ قطعاً از نظر اسپانسرینگ و تبلیغات پیشنهادهای هیجان‌انگیزتری دریافت خواهد کرد.
  • {
  • از زمانی که در دبیرستان درس می خواند، در شبکه فیسبوک کار می کرد و کلیپ طنزی را ساخت و در صفحه خود بارگزاری کرد.
  • |}{
  • این سلبریتی نیز سایت شرط بندی دارد و هدف جذب مخاطب او نیز تبلیغ و ترغیب کاربران برای بازی در آن می باشد.
  • |}{
  • «مبینا زاهدی» با داشتن حدود ۲۵۷ هزار فالوور فعال، در حوزه زیبایی و میکاپ فعالیت دارد و محتوای آموزشی تولید می‌کند.
  • |}
|} {

لیست بلاگر های معروف ایرانی به همراه درآمد و بیوگرافی ها

|}

یکی از مسائلی که امروزه کاربران زیادی به آن توجه می کنند، موضوع درآمد این سلبریتی ها می باشد. این موضوع البته چندان واضح و آشکار نیست و نمی توان به درستی و دقیق اطلاعات بدست بیاورید اما همانطور که می دانید این کار با دشواری های زیادی که دارد، اما درآمد زیادی هم در پی دارد. به طور مثال محمد امین کریم پور یکی از معروف ترین بلاگرهایی می باشد که در زمینه طنز کار می کند و در حال حاضر 5 میلیون فالور دارد.

گفته می شود که او برای هر تبلیغی که در صفحه خود منتشر می کند ده میلیون تومان دریافت می کند. همچنین به طور ماهانه صافی حدود 100 میلیون تومان درآمد کسب می کند. او در صفحه اینستاگرام خود بیش از 80 هزار نفر فالور دارد و 2 هزار و 339 پست مختلف در مورد غذا منتشر کرده است.

سام اصغری ساکن آمریکاست و مدتی است با خواننده معروف آمریکایی، بریتنی اسپیرز رابطه عاشقانه ای دارد. میشل لوین بلاگر ورزشی است که انواع تمرینات، رژیم‌ غذایی و راهکارهای رسیدن به تناسب اندام را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد. این مدل ونزوئلایی در حال حاضر بیش از ۱۴ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. او به معرفی و نقد محصولات آرایشی و پوستی می‌پردازد و تجربیات خود را با حدود ۸۳ هزار مخاطب خود به اشتراک می‌گذارد. بررسی صادقانه محصولات آرایشی توسط او برای تبلیغ و معرفی برندها مفید است. «نعناع» حدود ۱۸۱ هزار فالوور دارد و در زمینه طراحی جواهرات فعالیت می‌کند.

{
    {
  • متولد سال شصت و چهار و تا کنون به بیش از پنچاه کشور جهان سفر کرده و در سال نود و هشت شمسی بود که با یک پروژه ۲۰۷ کل ایران را گشت و سرش هوای جهانگردی زد.
  • |}
  • او یکی دیگر از بلاگرهای باسابقه در زمینه لایف استایل یا سبک زندگی است.
  • برندهای مرتبط با حوزه گردشگری با تبلیغ خدمات خودشان در این پیج، بیشتر دیده می‌شوند.
  • {
  • بیشتر آنهایی که در رشته های خود در رتبه اول قرار دارند، مسلما درآمد زیادی هم کسب می کنند.
  • |}
  • زک کینگ، یکی از معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیاست که از طریق ویویوهای جذاب و کوتاه خود به شهرت رسیده است.
  • {
  • او در زمینه غذا و آشپزی فعالیت می‌کند و رستوران‌ها با معرفی غذاها توسط او بیشتر دیده می‌شوند.
  • |}
|}

نمی‌توان به طور قطعی مشخص کرد که هریک از این افراد چه میزان دریافتی خواهند داشت. چون هیچ‌کدام از آنها درآمد دقیق خود را برای عموم مردم رو نمی‌کنند. اما می‌توان از طرق مختلفی پیش‌بینی کرد که کدام یک از بلاگرها، درآمد بیشتری نسبت به بقیه دارد. برای مثال هر بلاگری که فالوور و ویو بیشتری داشته باشد؛ قطعاً از نظر اسپانسرینگ و تبلیغات پیشنهادهای هیجان‌انگیزتری دریافت خواهد کرد.

  • برای مثال، برای یک برند پوشاک، بلاگرهایی مناسب هستند که در زمینه مد و پوشاک فعالیت می‌کنند.
  • از دیگر اینفلوئنسرهای گردشگری ایران، باید به شادی گنجی اشاره کنیم.
  • {
  • او در حال حاضر از طریق اداره تورهای گردشگری و تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد می‌کند.
  • |}{
  • برندهای هنری با محتوای طنز و پرتعامل این کمدین محبوب‌تر می‌شوند.
  • |}{
  • در پلتفرم تبلیغات جریان می‌توانید لیست بلاگرهای معروف ایرانی به همراه تعرفه آن‌ها را به‌صورت رایگان مشاهده کنید.
  • |}
  • ابزارهای مرتبط با سبک زندگی با نمایش در محتوای پرتعامل این بلاگر بیشتر دیده می‌شوند.

تمام آموزش‌های وبسایت 5درصدی‌ها با تکیه بر همین موضوعات طراحی شده تا بتواند حداکثر بازدهی را برای شما به همراه داشته یاشد. در این وبسایت، شما کاربردی‌ترین آموزش‌ها را در حوزه کسب و کار، بازاریابی و فروش، مهارت‌های مدیریتی، توسعه فردی و … دریافت خواهید کرد. اغلب محتواهایی که سپیده بزمی‌پور در صفحات خود منتشر می‌کند مربوط به دو دختر او با نام‌های پناه و نبات است. به همین سبب این خانواده از خاص‌ترین بلاگرهای لایف‌استایل به شمار می‌روند.

«یاسمینا» بلاگری فعال در حوزه مد و استایل است که محتوای آموزشی و الهام‌بخش ارائه می‌دهد. او ایده‌های خلاقانه در زمینه استایل و لباس را به مخاطبان معرفی می‌کند. محتوای پیج او با داشتن حدود ۵۹۴ هزار فالوور می‌تواند به برندهای لباس برای معرفی استایل‌های مدرن کمک کند. مشهورترین ایرانی است که نه تنها در داخل کشور بلکه در سراسر دنیا شهرت دارد. او از دوران نوجوانی به این رشته علاقه داشت و حتی بخاطر اینکه بتواند لوازم آرایشی تولید کند رشته شیمی را در دانشگاه انتخاب کرد.

طوری غذاها را توضیح و توصیف می کند که اگر سیر باشید در همان لحظه دوباره احساس گرسنگی می کنید و دهنتان آب میوفتد. در یک کلیپ کله پاچه را چنان توضیح داد که دخترهای دیگر هم عاشق خوردنش شدند. از نمونه‌های بیوتی بلاگرها می‌توان به صدف بیوتی و الناز گلرخ اشاره کرد. بلاگرها در زمینه املاک و خانه باید متناسب با هر قشری از جامعه، عکس‌ها و فیلم‌هایی را تهیه کنند و با ارائه طرح و ایده جذاب به جذب فالور بیشتری بپردازند. شماری از اینفلوئنسرهای گردشگری صرفا در حوزه ایرلاین‌ها کار می‌کنند.

پس از آنکه دید بازخورد زیادی دارد، تصمیم گرفت تا به طور حرفه ای روی آن کار کند. او رفته رفته تعداد فالورهای خود را در این شبکه اجتماعی به 5 هزار تا رساند. در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین صفحات ایرانی ها را در اختیار دارد و گفته می شود که به خاطر تبلیغاتی که در پیجش می گذارد ماهانه 100 میلیون تومان از آن درآمد کسب می کند. شبنم در تهران متولد شد، اما بعدها همراه همسرش به آمریکا و بعد ترکیه مهاجرت کرد.

البته این شرایط معمولاً برای بلاگرهای داخل ایران کمی سخت می‌ باشد. در حالی که بسیاری از بلاگرهایی که در اینستاگرام به شهرت رسیده ‌اند در خارج از ایران اقامت دارند. در برخی از موارد نیز مطالبی را در رابطه با تجربیات واقعی خود به اشتراک می ‌گذارد.

فعالیت های گسترده ای را در این زمینه در شبکه های اجتماعی انجام می دهد و در حال حاضر در تهران ساکن می باشد. او محصولات شرکت های مختلفی را در پیج های خود تبلیغ می کند و در این زمینه توانسته به موفقیت های بسیاری دست یابد. بلاگر دکوراسیون با شناخت رنگ‌ها، نحوه چیدمان منزل، چگونگی قرار گرفتن اسباب و اثاثیه، افراد را در اینستاگرام به سمت پیج خود جذب می‌کنند. برای دیده شدن مطالبتان، حتما تصاویر اختصاصی مخصوص به خود منتشر کنید. برنامه تولید محتوا داشته باشید و حداقل هر روز، یک پست جذاب گردشگری بگذارید. برای درآمد زایی پیج، با برندهای گردشگری ایران و جهان همکاری کنید.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
بهترین بلاگرها