تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ کلیک2021-07-08
کامل ترین آموزش تبلیغات در اینستاگرام چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ آکادمی دی ام بام
تنها با برچسب کوچک “Ad” یا “Sponsored” در گوشه تبلیغ مشخص میشود که این یک محتوای تبلیغاتی است. با توجه به اینکه ۸۸.۰۲ درصد از جستجوهای کاربران در آسیا در گوگل انجام میشود ( Statcounter)، تبلیغات در این پلتفرم میتواند تأثیر بسزایی داشته باشد. گوگل با توجه به هزینه و کیفیت تبلیغ، جایگاه آن را در نتایج جستجو تعیین میکند. اگر به دنبال تأثیرگذارترین روش تبلیغات در فروش هستید، هدفگذاری بر اساس کلمات کلیدی میتواند گزینه مناسبی باشد.
تبلیغات شما باید ترکیبی از جذابیت بصری, پیام واضح و ارزش پیشنهادی قوی باشد. در ایران, محتوای ویدیویی, استوریهای تعاملی و استفاده از المانهای فرهنگی, تأثیرگذاری بالایی دارند. آژانس تبلیغات نکسوس با تیمی متخصص در طراحی گرافیک, تولید محتوا و کپیرایتینگ, به خلق محتوای خلاقانهای میپردازد که نه تنها توجه مخاطب را جلب میکند, بلکه او را به تعامل و اقدام ترغیب میکند. این افراد، میتوانند برند، محصولات، خدمات و پیج شما را تبلیغ کنند تا فالوورهایشان، پیج شما را مشاهده کنند. به دلیل آن که این افراد نرخ تعامل بالایی با مخاطبانشان دارند، نرخ تعامل صفحه شما هم بهبود پیدا میکند.
سوال کردن یکی از سادهترین راههای افزایش نرخ تعامل اینستاگرام است که در نهایت مخاطبان بیشتری جذب میکنید. سوال کردن از کاربران میتواند در قالب نظرسنجی استوری باشد که با استفاده از ابزارهای استوری به راحتی میتوانید آن را اجرا کنید. این معیار نشان میدهد چند درصد از بازدیدکنندگان یک صفحه وب روی یک لینک خاص (مانند تبلیغات، نتایج جستجو یا بنرها) کلیک کردهاند. به عبارت دیگر، CTR میزان جذابیت یک تبلیغ یا لینک را برای کاربران ارزیابی میکند.
با تقسیمبندی آنها، اطمینان حاصل میکنید که محتوای مرتبط با خود را دریافت میکنند. میتوانید از CTR برای سنجش اینکه کدام تبلیغها و کلمات کلیدی برای شما مفید هستند و کدامها نیاز به بهبود دارند، استفاده کنید. هرچه کلمات کلیدی و تبلیغات شما بیشتر با یکدیگر و کسبوکار شما مرتبط باشند، احتمال اینکه کاربر پس از جستوجو درخصوص عبارت موردنظر، روی تبلیغ یا عنوان شما کلیک کند بیشتر میشود. استفاده از انیمیشنهای مینیمال سبب جلب توجه کاربران به بخش آگهی شما خواهد شد. البته از این نوع المانها به گونهای استفاده کنید که کاربرپسند باشد.در غیر این صورت احتمال حذف بنر تبلیغاتی توسط تبلیغکننده، وجود دارد.
در درس دوم با نکات مربوط به ساخت صفحه استاندارد اینستاگرام آشنا میشوید و در درس سوم ابزارهای تجزیه و تحلیل را خواهید آموخت. درس پنجم و ششم تکنیکهای کاربردی در اینستاگرام و روشهای جذب فالوور را بیان میکند. در نهایت، درس هفتم به بیان تکنیکهای بازاریابی و افزایش فروش میپردازد.
مدیریت بودجه و پیشنهاد قیمت صحیح از چالشهای دیگری است که کسبوکارها باید با آن مواجه شوند. تبلیغات در اینستاگرام میتواند برای بسیاری از کسبوکارها بسیار مؤثر باشد، اما همچنان چالشهایی وجود دارند که ممکن است مانع از موفقیت کمپینهای تبلیغاتی شوند. در نهایت، موفقیت در تبلیغات اینستاگرام بستگی به درک درست از نیازهای مخاطبان، استفاده از محتوای جذاب، انتخاب استراتژیهای صحیح و تحلیل دقیق نتایج دارد. یکی از مؤثرترین استراتژیها برای تبلیغات در اینستاگرام، همکاری با اینفلوئنسرها است. اینفلوئنسرها میتوانند به شما کمک کنند که رسیدن به مخاطبان جدید و افزایش اعتبار برند را تسریع کنید.
اینستاگرام ابزارهایی ارائه میدهد که به شما این امکان را میدهند که تبلیغات خود را به صورت تعاملگرا و جذابتری طراحی کنید. این ویژگیها نه تنها باعث جذب توجه بیشتر میشوند بلکه میتوانند تعاملات کاربران با تبلیغات شما را افزایش دهند و نرخ تبدیل را بالا ببرند. Instagram Ads Manager یکی از ابزارهای اصلی برای مدیریت و بهینهسازی تبلیغات در اینستاگرام است. این ابزار به شما این امکان را میدهد که تبلیغات خود را به صورت دقیق و هدفمند طراحی کنید و از نظارت کامل بر عملکرد آنها برخوردار شوید. Ads Manager یک پلتفرم قدرتمند است که به شما این امکان را میدهد که کمپینهای تبلیغاتی خود را مدیریت و تنظیم کنید.
در این مطلب راههایی را برای افزایش کلیک بنر تبلیغاتی معرفی خواهیم کرد؛ تکنیکهایی که از آن اثر میپذیریم و شاید در پس ذهن خود هم به آنها آگاه باشیم. برای درک اهمیت تست A/B روی افزایش نرخ کلیک، به مثالهای کاربردی از این مدل آزمون و خطای بازاریابی که در ادامه آوردهایم، توجه کنید. در تبلیغاتی که قرار میدهید، سعی کنید که از کاربر، دعوت کنید تا کاری را انجام دهد. مثلاً دعوت به اقدام شما، میتواند این باشد که کاربر وارد استوری شود، صفحه را بالا بکشد، وارد وبسایتتان شود، ایمیل خود را در فرم مربوطه وارد کند تا کد تخفیفی برایش از طریق ایمیل ارسال شود. تبلیغات شما در اینستاگرام نباید حالت تبلیغگونه داشته باشد، منظورم این است که کاربر به محض دیدن تبلیغ شما، پی نبرد که این یک تبلیغ است!
شما میتوانید تبلیغات خود را از روشهای مختلفی انجام دهید که شاید رایجترین آنها، تبلیغات از طریق صفحات پربازدید است. در این مقاله میخواهم به این سؤال پاسخ دهم که چطور از تبلیغات در اینستاگرام بیشترین بازدهی را بگیریم؟ میخواهم به شما نکاتی را بگویم که بیشترین بازدهی را از تبلیغات خود بگیرید. شاید شما در اینستاگرام تبلیغاتی را قرار داده باشید یا اینکه قصد دارید تبلیغاتی را بگذارید. اگر بدون اینکه در اینباره تحقیق کنید و نکات مهمی را رعایت نکنید، بعید است که نتیجه دلخواه را بگیرید و تنها پولتان را دور ریختهاید.
برگزاری رویدادها یکی از انواع کمپینهای تبلیغاتی و بازاریابی برندها است. کشف بهترین زمان برای نمایش تبلیغات بر اساس نوع کارتان، تاثیر زیادی در افزایش نرخ کلیک دارد. تعداد بسیاری تجربه و توصیه مختلف درمورد نحوهی افزایش نرخ کلیک متناسب با نیازهایهر کسبوکار مشخصی وجود دارد، اما مهمترین گام برای رسیدن به هدفتان، تعیین آن به طور واضحاست. در هر حال، یکی از موارد مهم در تبلیغات اینستاگرامی این است که از کاربر بخواهید تا کاری را برای شما انجام دهد. فالو کردن پیجتان، کلیک کردن روی لینک در بیو، دیدن استوری و وارد شدن به صفحه هدف و … میتوانند به عنوان دعوت به اقدام باشند. بهتر است ابتدا بررسی کنید که آیا مخاطبان پیجی که میخواهید در آن تبلیغ کنید، میتوانند جزء مخاطبان شما هم باشند یا خیر.
در تصویر بالا، با مشاهده تبلیغات یکتانت در این صفحه از سایت و درج عبارت “مطالب پیشنهادی” بهنظر میرسد این محتواهای تبلیغاتی بخشی از مطالب پیشنهادی خود سایت هستند. در دنیایی که ۶۷.۱ درصد از افراد به اینترنت دسترسی دارند و هر فرد بهطور متوسط روزانه ۶ ساعت و ۳۱ دقیقه آنلاین است (Demandsage)، این فرصت برای دسترسی به کاربران را نباید از دست بدهید. در حالی که تبلیغات پولی میتواند در مدت زمان کوتاهی ترافیک سایت شما را دو برابر کند، تکنیکهای سئو نیاز به زمان دارند. اگر بهدنبال رشد سریع فروش هستید، تبلیغات پولی گزینهی ایدهآلی برای شماست. وقتی بساط خود را کنار خیابان پهن میکنید؛ اگر بتوانید توجه عابران را جلب کنید این یعنی ایمپرشن. تصمیم بگیرید که چقدر پول میخواهید به کمپین تبلیغاتی پاپآپ خود اختصاص دهید و بر این اساس یک بودجه روزانه یا ماهانه تعیین نمایید.
اگر از پلتفرم تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنید، تبلیغات شما همانند پستهای معمولی اما با برچسب «Sponsored» به کاربران نشان داده میشود. نکته مهم در این قبیل تبلیغات این است که ویژگیهای بیشتری نسبت به پستهای معمولی دارند. برای مثال میتوانید به آنها لینک، CTA و کاتالوگ محصولات خود را اضافه کنید. علاوه بر این تبلیغات، روشهای دیگری مانند استفاده از اینفلوئنسرها و بلاگرها نیز برای تبلیغ پیج در اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به آن میپردازیم. هدف بازاریابی آنلاین، یافتن مصرفکنندگان بالقوه به کمک کانالهای دیجیتال است.
اگر شما یک هویت بصری خاص برای خود دارید که مخاطبان شما به خوبی با آن آشنا هستند، همیشه از آن در استوریهای خود استفاده کنید. قسمت دیگری که برای تکمیل پروفایل خود باید پر کنید، قسمت بیو (bio) پروفایل اینستاگرام است. بیو اینستاگرام شامل توضیحاتی در رابطه با پیج است و دارای محدودیت ۱۵۰ کاراکتری میباشد. بنابراین، باید خیلی کوتاه و جذاب، توضیحاتی در رابطه با برند و کسب و کار خود، ارائه دهید.
تکنیک افزایش نرخ کلیک (CTR) بنر تبلیغاتی
به دقت کلمات کلیدی را انتخاب کنید که بهطور مستقیم به محصولات یا خدمات شما مرتبط باشند. تبلیغات کلیکی شما نه تنها به مخاطبان در شبکه رو به رشدی از اپهای موبایل با کیفیت بالا خواهد رسید، بلکه به خوراک اینستاگرام مخاطبان شما نیز خواهد رسید زیرا فیسبوک مالک این پلتفرم نیز است. محل قرارگیری آگهی شما در صفحه نتایج جستجو نیز میتواند تعرفه تبلیغات PPC را تعیین کند. آگهیهایی که در بالاترین قسمت صفحه نمایش داده میشوند، ممکن است تعرفههای بیشتری داشته باشند.
- {
- اگر تبلغات پاپ آپ اینستاگرام شما را آزار میدهد و میخواهید از دست آن خلاص شوید ۳ راهحل دارید که برای راه آخر باید واجد شرایط کسب درآمد از اینستا باشید. |}{
- تبلیغات Pop Up اینستاگرام یک شکل تبلیغاتی پویا است که به طور یکپارچه در فیدهای اینستاگرام کاربران ظاهر میشود. |}{
- در آژانس تبلیغات نکسوس, با تیمی متخصص در بازاریابی دیجیتال و تجربهای غنی در مدیریت کمپینهای تبلیغاتی, به شما کمک میکنیم تا تبلیغاتی اثربخش, متناسب با نیازهای کسب وکارتان طراحی و اجرا کنید. |}
- حتی اگر پستهاتی غیر تبلیغاتی میگذارید، سعی کنید به کسبوکار شما مرتبط باشند.
- نرخ کلیک قاضی خوبی است برای اینکه به ما بفهماند چه قدر در تبلیغات موفق بودیم.
- با جمعیت کاربری بزرگ، گوگل ادز دسترسی گستردهای و گزینههای هدفگیری دقیق به کاربران ارائه میدهد.
آگهیهای جذابتر معمولاً تعرفههای کمتری دارند چرا که نرخ کلیک بهتری دارند. این ابزار کارآمدی برای کسبوکارها است تا بدون اهمیت داشتن اندازه و مقیاس اهداف بازاریابیشان، از افزایش فروش گرفته تا تولید سرنخ و افزایش شناخت برند، آنها را بهدست آورند. در این مقاله، با مفهوم تبلیغهای کلیکی و اهمیت آن آشنا میشویم و به شما راهنمایی کاملی ارائه میدهیم تا بتوانید از این ابزار قدرتمند برای تبلیغات خود استفاده بهینهای داشته باشید.
وقتی یک تبلیغ دارای نرخ کلیک بالایی است، به این معنی است که بسیاری از افرادی که آگهی را میبینند، تصمیم میگیرند با آن تعامل داشته باشند در نتیجه تبلیغ برایشان جذاب بوده است. با توجه به این گزینهها، میتونین تبلیغاتتون رو دقیقتر و بهینهتر انجام بدین. هرچقدر تبلیغات مرتبطتر باشه، شانس بیشتری دارین که مخاطبا با اون تعامل کنن. پس زمان بذارین و سعی کنین مخاطب هدفتون رو تا جای ممکن دقیق مشخص کنین. انتخاب هدف مناسب باعث میشه کمپین با اهداف اصلی کسبوکارتون همسو باشه. این کار همچنین بهتون کمک میکنه استراتژی درستی رو برای هر مرحله از تبلیغاتتون در پیش بگیرین و بودجهتون رو بهینه مصرف کنین.
با استفاده از استراتژیهای مختلف تبلیغات پولی، مانند تبلیغ در موتورهای جستجو، شبکههای اجتماعی، تبلیغ ویدیویی، همسان و بنری، میتوانید این روش را بهطور موثر اجرا کنید. در این روش، زمانی که مخاطب محصول مورد نیاز خود را در گوگل جستجو میکند، تبلیغ محصول شما بهعنوان یکی از نتایج در صدر جستجو قرار میگیرد. برای استفاده از این نوع تبلیغ باید حساب کاربری خود را در Google Merchant Center ایجاد کنید.
با این کار افراد بیشتری پیج شما را میبینند و در نهایت منجر به افزایش تعامل اینستاگرام و فالوورهایتان میشود. سادهترین روش درگیر کردن مخاطبان، استفاده از ابزار Question در استوری است. ممکن است این نظر با استفاده از Poll انجام شود که مخاطب پاسخ بله یا خیر بدهد. پس برای افزایش تعامل اینستاگرام، استفاده صحیح از استوری و امکانات آن را به خوبی یاد بگیرید.
این به این معناست که قیمت کلیکها به شدت افزایش مییابد و این میتواند باعث افزایش هزینهها برای تبلیغدهندگان شود. شناخت جمعیت هدف برای نوشتن محتوای آگهیها و انتخاب کلمات کلیدی مهم است. تجزیهوتحلیل اطلاعات مربوط به جمعیت، علایق و رفتار آنها در آنلاین کمک به تعیین نهایی ترکیب کمپین میکند. برای مثال کاربران خانم در تهران، در سن بین 19 تا 65 سال که به یوگا و غذای سالم علاقه دارند را انتخاب میکنید.
سایت لینکها به عنوان یکی از مهمترین افزونههای تبلیغاتی چه در دنیای سئو و چه برای تبلیغات افزونههای جادویی هستند که مخاطب را از سردرگمی نجات میدهند. استفاده از سایت لینکها به بهبود دید و جذابیت تبلیغات شما کمک میکنند و شانس کسب CTR بالاتر را نیز افزایش میدهند. در واقع اگر استراتژی بازاریابی رسانههای اجتماعی شما موثر و عالی باشد، میتوانید فالوورهای اینستاگرام خود را به مشتری تبدیل نمایید. حتی میتوانید در ایمیل مارکتینگ خود، لینک اینستاگرام خود را قرار دهید تا مخاطبان شما را دنبال کنند.
همچنین میانگین نرخ کلیک تبلیغات گوگل در کل کسب و کارهای جهانی، 3/17 درصد است. آیا میدانید تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست؟ این تبلیغات روشی موثر و جذاب برای جلبتوجه کاربران و افزایش تعامل با محتوای شماست. در این مقاله از فالوران، به بررسی مزایا، استراتژیها و نکات کلیدی و نحوه ساخت تبلیغات Pop Up اینستاگرام پرداختهایم.
به عواطف و نیازهای مخاطبین خود توجه کرده و مشکلی را برایشان حل کنید (این راه حل را در متن خود بیان کنید). به جای آنکه از برند و محصولتان تعریف کنید، از راهکاری که برای رفع نیاز مخاطب و نتایج مثبت آن راهکار صحبت کنید. برای مثال اگر 1000 نفر یک بنر تبلیغاتی را ببینند و فقط 100 نفر از آنها روی بنر کلیک کنند، نرخ کلیک این آگهی، 10 درصد خواهد بود (100 تقسیم بر 1000 و سپس ضربدر 100 درصد). برای افزودن سایت لینک به کمپینهای تبلیغاتی گوگل ادز وارد پنل خود شوید. مثال وکیل مهاجرتی را یادتان هست؟ چطور آنها که روی تبلیغ کلیک کردند بدون اینکه به مشتری تبدیل شوند از سایت رفتند؟ اگر این کسب و کار یک متن تبلیغاتی شفاف برای تبلیغ خود نوشته بود اینطور نمیشد.
بسته به شرایط کاری یا طبق سلیقه خود، میتوانید از این روشها برای تبلیغات استفاده کنید. بودجه تبلیغات پولی عامل مهمی در تعیین جایگاه و مدت زمان نمایش تبلیغ شما است. هرچه بودجه بیشتری اختصاص دهید، شانس دیده شدن تبلیغ شما در پلتفرمهای مختلف بیشتر میشود. کال تو اکشن شما باید مخاطب را به کاری جذاب و فرصتی ارزشمند دعوت کرده و او را وادار به کلیک کند.
اگر CTR شما با میانگین بازار شما مطابقت ندارد، ممکن است لازم باشد استراتژی خود را دوباره ارزیابی کنید. البته نرخ کلیک پایین همیشه بد نیست و میتواند نشاندهندۀ استراتژیای باشد که امتیاز خود را از دست داده است. مهم است که شما فقط یک عنصر را در یک زمان آزمایش کنید تا بهطور واقعی نحوۀ تأثیر تغییر بر مخاطبان خود را اندازهگیری کنید. فرایند انتخاب پیجهای مناسب و برقراری ارتباط با آنها بسیار پیچیده و وقتگیر است.
یکی از مهمترین راههای افزایش تعامل اینستاگرام، لایک کردن فالوورهای رقبایتان است. به خصوص که اگر پیج مورد نظر دقیقاً در همان راستای فعالیت پیج شما است. در این صورت افرادی که آن پیج را دنبال یا لایک میکنند، مخاطبان هدف شما هم هستند که ممکن است به محصول یا خدمات شما نیاز داشته باشند. نخست، CTR به شما کمک میکند تا میزان جذابیت عنوانها، متا دیسکریپشنها و محتوای بصری را بسنجید.
به دلیل اینکه اغلب کاربران با استفاده از موبایل وارد اینستاگرام میشوند، خیلی مهم است که لندینگ پیج شما، برای کاربران به درستی نمایش داده شود. چرا باید کسب و کاری که بعضاً چندمیلیون تومان، تنها برای ۱ روز تبلیغ خود صرف میکند، محتوای باکیفیتی را ارائه ندهد؟ منظورم از محتوای باکیفیت، ویدیو یا عکسی است که به عنوان تبلیغ قرار داده میشود. بارها دیدهام که تصاویر بیکیفیت و نه چندان جذابی را به عنوان تبلیغ قرار دادهاند. در اینجا راهکارهایی را توضیح میدهم که با استفاده از آنها، میتوانید تبلیغات اینستاگرامی به مراتب بهتری را قرار دهید. توجه و استفاده از این نکات، میتواند بازدهی بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد. ابتدا میرویم به سراغ انواع تبلیغات در اینستاگرام و ببینیم از چه راههایی میتوان در اینستاگرام تبلیغ کرد.
چگونه میتوانم بهبود نرخ تبدیل در تبلیغات کلیکی داشته باشم؟
آگهینویسی موثر جهت جلب توجه کاربران و تشویق آنها به کلیک روی آگهی بسیار مهم است. آگهی باید مختصر، متقاعدکننده و بهصورتی طراحی شود که با مخاطبان هدف هماحساسی شود. ایجاد یک فراخوان بهعملی (CTA) قوی میتواند تأثیر زیادی در نرخ کلیک (CTR) و نرخ تبدیل (Conversion Rate) داشته باشد. تحلیل نتایج پس از اجرای تبلیغ، از اساسیترین مراحل بهینه سازی تبلیغات بنری در اینستاگرام است. این تحلیل به شما کمک میکند تا نقاط قوت و ضعف تبلیغات خود را شناسایی کرده و برای تبلیغات بعدی تصمیمات دقیقتری بگیرید.
سپس در تب چهارم از این بخش matched locations را انتخاب کنید تا بتوانید CTR تبلیغات گوگل خود را ببینید. اصطلاح CTR مخفف عبارت Click-through rate است که بهترین ترجمه فارسی برایش «نرخ کلیک» است. توضیحات متا باید کوتاه، مختصر و در عین حال جذاب باشد تا کاربران را ترغیب به کلیک کند. URLهایی که خوانا و تمیز باشند و به طور واضح با محتوای صفحه مرتبط باشند، شانس بیشتری برای کلیک دارند. با این محاسبه، میتوانید بهطور مؤثری تصمیمگیری کنید و استراتژیهای بازاریابی دیجیتال خود را بهبود بخشید.
{۶. از هشتگهای مرتبط با تبلیغ استفاده کنید
|}اینکه چطور CTR را زیاد کنید به این بستگی دارد که نرخ کلیک استفاده شده در چه حوزهای از دیجیتال مارکتینگ را میخواهید افزایش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تیتر و متنهای تبلیغاتی، مقاله «کپی رایتینگ چیست؟» را بخوانید. تبلیغات موثر در اینستاگرام نیازمند استراتژیهای هوشمندانه, محتوای خلاقانه و تحلیل دادههای دقیق است. شناسایی مخاطب هدف, طراحی محتوای جذاب, انتخاب کانالهای مناسب, اجرای بهینه کمپین و تحلیل عملکرد, ارکان اصلی موفقیت در این فضا هستند. نمونههای موفق در ایران, مانند کمپینهای برندهای بزرگ, نشان میدهد که استفاده از تکنیکهای داستانسرایی, همکاری با اینفلوئنسرها و طراحی بصری حرفهای میتواند تعامل و فروش را به طور چشمگیری افزایش دهد. هر چقدر ارتباط شما با کاربران قویتر باشد، شانس تبدیل شدن فالوورها به مشتریان بالقوه کسب و کارتان بیشتر می شود.
اغلب برای کلید فراخوان به اقدام از رنگ قرمز یا نارنجی استفاده میشود؛ چون برجسته و ترغیبکننده هستند. بازاریابی پیامکی به شما امکانات متعددی برای ایجاد تبلیغات هدفمند متمرکز بر افزایش نرخ کلیک را ارائه میکند. پس باید تبلیغ خود را در پیجهایی قرار دهیم که نرخ تعامل مناسبی داشته باشند.
یکی دیگر از راههای افزایش تعامل در اینستاگرام، استفاده از محتوای ویدئویی است. این ساعت را میتوانید با استفاده از اینسایت اینستاگرام پیدا کنید و در بخشی از تقویم محتوای خود قرار دهید. همچنین در ساعت اولیه انتشار محتوا باید حواستان باشد که پاسخ کامنتها را در همان لحظه بدهید. در این صورت کمک بسیار زیادی به دیده شدن پست و بهبود تعامل در اینستاگرام میکنید. بهینهسازی سایت برای دستگاههای موبایل به افزایش CTR کمک میکند، زیرا تعداد زیادی از کاربران از طریق موبایل به وبسایتها دسترسی دارند.
باید در این شناخت به جایی برسید که بدانید، مخاطب چگونه فکر میکند، ارزشهای او را بشناسید و از طرفی اجازه دهید تا شما را بشناسد و برای کارتان شخصیت بسازید و آن را معرفی کنید. از هر فرصتی برای تعامل با مشتریان استفاده کنید چرا که این تعاملها، فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر از مشتریان است. اینستاگرام به شما اجازه میده تبلیغاتتون رو در ساعات یا روزهایی که مخاطب هدفتون بیشترین فعالیت رو داره نمایش بدین.
تبلیغات اینستاگرامی