افزایش بازدیدکنندگان

روش‌های افزایش بازدید سایت100 درصد رایگان +22 روش پرتال

برای آشنایی با روش های ریدایرکت نیز می توانید مقاله منتشر شده را مطالعه کنید. استفاده از این تکنیک زمانی موثر است که مدت زمانی از شروع کار سایت و فعالیتتان گذشته باشد و به نوعی کاربر و مشتری بالقوه داشته باشید. هاستینگ ضعیف می‌تواند زمان پاسخ‌دهی سرور (TTFB) را افزایش دهد و باعث کاهش سرعت سایت شود. از نمونه‌های زیر برای نوشتن CTA مناسب و افزایش نرخ کلیک برندتان، استفاده کنید. در صورتی که شناسایایی صحیح و هدف‌گیری دقیقی در هنگام تقسیم‌بندی مخاطبان داشته باشید، احتمال کلیک کردن هر فرد روی لینک‌تان را بالا برده و باعث بهبود CTR تبلیغات‌تان خواهید شد.

این روش پیرامون شبکه ای از بک لینک ها به محتوای شما به صورت پایدار، مقیاس پذیر و نتیجه محور کار کرده و به بالا بردن بازدید سایت کمک می کند. یکی از بهترین روش هایی که ممکن است بعضی از وب مستران از تاثیر آن در افزایش بازدید اطلاع نداشته باشند، حضور در سایت های پرسش و پاسخ است. برای فعالیت در این سایت زمانی که سایت شما دچار مشکل می شود یا به طور کلی سوال فنی و تخصصی داشته باشید، از کاربران در این سایت ها سوال خود را مطرح می کنید و شاید صدها جواب دریافت کنید. اما نکته مهم این است که زمانی که نام خود و آدرس سایت را درج می کنید هزاران نفر وارد سایت می شوند که این اتفاق از دید گوگل بسیار خوشایند و محبوب است. اولین قدم پس از شروع هر کسب و کار و استارت آپ، راه اندازی یک وب سایت برای موفقیت و پیشرفت بیشتر است.

انتخاب کلمات کلیدی مناسب به معنای انتخاب عباراتی است که هم به صورت منطقی با محتوای سایت شما مرتبط باشند و هم بتوانند ترافیک باکیفیتی را به سایت جذب کنند. سعی کنید تولید محتوای وب‌سایت خود را به صورت اصولی انجام دهید و محتوا‌های شما به موضوع وب‌سایت مربوط باشند. مثلا اگر وب‌سایت شما یک پلتفرمطراحی وب‌سایت است محتواهایی منتشر کنید که برای کسانی که قصد دارند فروشگاه اینترنتی و وب‌سایت راه‌اندازی کنند مفید باشد. با تولید محتوای اصولی می‌توانید کاربران وب‌سایت خود را افزایش دهید و روزانه بازدیدکنندگان زیادی وارد وب‌سایت شما شوند. دکمه‌های به‌اشتراک‌گذاری محتوا در صفحات سایت به کاربر امکان می‌دهد محتوا را در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارد.

چه روش هایی در افزایش بازدیدکننده سایت موثر است؟ هر چقدر هم که کسب و کارمان به درد مخاطب بخورد، اگر نتوانیم ترافیک بازدید سایت را افزایش دهیم، فایده ای ندارد. امروزه افزایش ترافیک سایت مهم است و مهم تر آنکه وب سایتی داشته باشیم که بازدیدکنندگان را در سایت شما بیشتر نگه دارد. حال در این مقاله نکاتی را با هم مرور خواهیم کرد که نه تنها بازدیدکنندگان زیادی را به سمت سایت هدایت کند بلکه آنان را در سایت ماندگارتر نماید. اگر کسب‌وکار شما از نوع فیزیکی است، سئوی محلی برایتان یک ضرورت محسوب می‌شود و یکی از راه های افزایش بازدید سایت خواهد بود. به‌منظور جمع‌آوری اطلاعات برای جستجوی محلی، موتورهای جستجو به سیگنال‌هایی مثل محتوای محلی، صفحات پروفایل اجتماعی، و سایتیشن متکی هستند تا مرتبط‌ترین نتایج محلی را برای کاربران فراهم کنند.

اینفلوئنسرهای حوزه کاری خود را بشناسید و تبلیغ کسب‌و‌کارتان را به آن‌ها بسپارید. طبق آمار BrightLocal، در حدود 88% افراد به نظر مصرف‌کنندگان اعتماد بیشتری دارند؛ چرا که آن‌ها از محصولات و خدمات استفاده کرده‌اند و با قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و ضعف‌های آن آشنا هستند. اگر برای تولید محتوای وب‌سایت خود کمبود ایده دارید، یک راه حل عالی برای غلبه بر این مانع، استفاده مجدد از محتوای قدیمی است. یک پست وبلاگ با عملکرد خوب را تغییر داده و آن را به یک ویدیو تبدیل کنید یا اگر پادکستی دارید که واقعاً خوب عمل کرده است، یک پست وبلاگ در مورد آن موضوع بنویسید. افزونه Image Hover Effects Ultimate یکی از پرطرفدارترین افزونه‌ها برای ایجاد افکت‌های زیبا و جذاب روی تصاویر در وردپرس است.

انتخاب اینفلوئنسرهای مناسب که با حوزه فعالیت شما هماهنگی دارند، بسیار حائز اهمیت است. همکاری با اینفلوئنسرها نه تنها باعث افزایش بازدید سایت می شود، بلکه اعتماد و اعتبار برند شما را نیز در نظر مخاطبان افزایش می دهد. برای دستیابی به بهترین نتایج، باید به دنبال اینفلوئنسرهایی باشید که جامعه ای از مخاطبان مرتبط با بازار هدف شما دارند و بتوانند به طور موثری محتوای شما را به اشتراک بگذارند. بازاریابی ایمیلی یکی از قدرتمندترین ابزارها برای افزایش بازدید سایت و حفظ ارتباط مستمر با مخاطبان است. این روش به شما این امکان را می دهد تا با ارسال ایمیل های هدفمند و شخصی سازی شده، محتوای جدید سایت خود را به مخاطبان معرفی کرده و آن ها را تشویق به بازدید از سایت کنید.

برای مثال همان طور که در قسمت های بالا گفته شد، ترافیک هایی که وارد سایت می شود، ممکن است به صورت طبیعی و توسط انسان ها وارد سایت شده باشد، یا در برخی موارد توسط ربات ها. ربات ها و الگوریتم های گوگل از جمله مهم ترین ربات هایی هستند که برای بررسی و آنالیز و رتبه بندی کردن سایت وارد سایت شوند. افزایش بازدید سایت یک فرآیند چندبعدی است که نیازمند ترکیب استراتژی های مختلف مانند سئو، تولید محتوا، شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و خدمات حرفه ای کلیک اول است. با اجرای این راهکارها و استفاده از تجربیات متخصصان، می توانید به طور پایدار ترافیک سایت خود را افزایش دهید و به اهداف کسب و کار خود دست یابید. کلیک اول همواره در کنار شماست تا با ارائه خدمات حرفه ای، مسیر موفقیت شما را هموارتر کند.

یکی از بهترین شبکه های اجتماعی پر مخاطب لینکدین است، با این تفاوت که مخاطبان آن افرادی هستند که در کسب و کارهای کوچک و بزرگ تخصص منحصر بفردی دارند. این شبکه به کاربران این امکان را می دهد که مشاغل و تخصص ها را به دیگران معرفی کرده و حتی امکان ایجاد شغل و کاریابی نیز فراهم می شود. ما در این مقاله به طور کامل با روش های استاندارد و نکاتی را که باعث افزایش ترافیک سایت می شود، آموزش می دهیم و به طور جامع، با 38 روش افزایش بازدید سایت به صورت آشنا می شویم. کاربران امروز زمان کمی برای صبر کردن دارند؛ اگر سایت شما در کمتر از سه ثانیه بارگذاری نشود، ممکن است بسیاری از بازدیدکنندگان به‌سادگی صفحه را ترک کنند. در این مقاله، با الهام از روش‌های سریع و موثر فلش، به بررسی نکات کاربردی می‌پردازیم تا با افزایش سرعت سایت، تجربه‌ای حرفه‌ای و جذاب برای کاربران خود ایجاد کنید.

وقتی از یک تولیدکننده کد QR پویا استفاده می‌کنید، کد QR شما ثابت می‌ماند و حتی اگر آدرس وب شما بعداً تغییر کند، همچنان قابل دسترس است. این چیزی است که شما در یک کمپین ترافیک دیجیتال هفته‌ها را صرف کشف‌کردن آن می‌کنید. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا ببینید که چه چیزی در سایت شما جواب می‌دهد و چه چیزی نه. علاوه‌بر این، آنها به شما کمک می‌کنند تا ایده‌هایی را برای تولید محتوا پیدا کنید که پتانسیل ایجاد ترافیک بالا را دارند. همچنین خوب است مقاله «سئو چیست و چگونه به کمک شما می‌آید؟» را مطالعه کنید تا دید عمیق‌تری به موضوع داشته باشید.

شاخص نرخ کلیک تعداد افرادی را اندازه می‌گیرد که روی پست شما کلیک کرده‌اند و آن را با تعداد افرادی که لینک پست شما را مشاهده کرده‌اند (به عنوان مثال در صفحه لندینگ، ایمیل یا تبلیغات) مقایسه می‌کند. اگر یک چیز وجود داشته باشد که تکنولوژی و دنیای واقعی را بهتر از هر ابزار دیگری به‌هم پیوند دهد، شرط می‌بندم که کد QR است. این ترکیب جالب از پیکسل‌ها می‌تواند ترافیک را از هر نقطه‌ای به وب‌سایت شما هدایت کند. فرم‌های ثبت‌نام را از صفحه اصلی تا صفحه درباره ما در وب‌سایت‌تان قرار دهید. تحقیق کنید که مخاطبان‌تان در موتورهای جستجو به دنبال چه چیزهایی می‌گردند تا بتوانید بهترین محتوا را بر اساس نیازهای آن‌ها ارائه دهید. تصور کنید سایتی دارید که هر روز هزاران نفر به آن مراجعه می کنند، محصولات شما را بررسی کرده و محتوایتان را می خوانند.

هر چه تعداد لینک های بیشتری از سایت های معتبر با اعتبار دامنه بالا داشته باشید، اعتبار دامنه خود را بیشتر می کنید. هرچه DA شما بالاتر باشد، رتبه شما بالاتر است و ترافیک شما بالاتر می رود – نه اینکه از ترافیکی که از طریق لینک به سایت خود وارد می کنید اشاره کنیم. کسب و کارهایی که وبلاگ دارند 55 درصد بیشتر از کسب و کارهایی که بازدیدکننده وب سایت ندارند، بازدید می شوند. در کل، امکان هدف گیری دقیق مخاطبان بر اساس کلمات کلیدی، موقعیت جغرافیایی، و رفتار آنلاین، تاثیرگذاری این روش از تبلیغات را بیشتر می کند. کمپین تبلیغاتی، استفاده از روش‌های تبلیغات و انتخاب یک رسانه پربازدید برای نشر آن است. از این طریق مخاطب را وارد یک فرآیند تبلیغی می‌کنید و محصول خود را به او نمایش می‌دهید؛ این روش برای ایجاد آگاهی از برند (Brand Awareness)، افزایش فروش و بهبود ارتباط با مشتری نیز به‌کار می‌رود.

آن‌ها شما را به خاطر می‌سپارند و از کسب‌وکارتان استقبال می‌کنند؛ پرسش‌هایشان را پاسخ دهید و از فعالیتشان حمایت کنید. فعالیت در انجمن‌های پرسش‌وپاسخ نیز یکی دیگر از روش‌های مطمئن برای جذب ترافیک به سایت است. یک استراتژی بازاریابی خوب برای کسب‌وکار شما این است که به ترافیک وب‌سایت خود توجه کنید. تعداد بازدیدکنندگان وب‌سایت شما به تعداد فرصت‌هایی تبدیل می‌شود که کسب‌وکار شما برای تأثیرگذاری، جذب مشتریان بالقوه، اشتراک‌گذاری برند شما و ایجاد روابط دارد. ایجاد روابط و اعتماد می‌تواند در نهایت محصول یا خدمات شما را بفروشد، مشتریان جدید جذب کند و به رشد کسب‌وکار شما کمک کند.

شما می‌توانید از تصاویر خلاقانه و جذابی که در ادامه قرار داده‌ایم، الگو گرفته و باعث افزایش CTR تبلیغات‌تان شوید. پایگاه اطلاع‌رسانی صنعت در طی این سال‌ها، توانسته با انتشار بیش از 1000 مقاله منحصر به فرد در زمینه کسب و کار به یکی از مرجع‌های آنلاین کسب و کار تبدیل شود. علاوه بر بخش مقالات و اخبار مدیریتی، فروشگاه فایل‌های مدیریتی و فروشگاه مدیران از قسمت‌های تجاری و جذاب Myindustry برای مدیران در طی این سال‌ها بوده است. وبزی با استفاده از ابزارهای پیشرفته به شما امکان ساخت یک سایت منحصر به فرد و با سلیقه خودتان را بدون نیاز به دانش فنی را به شما می دهد. برای ساخت سایت با وبزی دیگر نیاز به استخدام طراح سایت و یا یادگیری طراحی سایت ندارید و در کمتر از یک ربع می توانید سایت دلخواه خودتان را طراحی کنید.

این سبک از تبلیغات، امکان استفاده دقیق تر از کلمات کلیدیِ مرتبط با حوزه کاری را به انواع کسب و کارها می دهد. در نتیجه هم تبلیغات آنها هنگام سرچ این کلمات، در رتبه های بالای نتایج گوگل قرار می گیرد و هم مدیریت سایتشان راحت تر و بهتر انجام می شود. رپورتاژ آگهی باید در سایت ‌های مرتبط و پربازدید منتشر شود تا علاوه بر افزایش رتبه سایت، بتواند بیشترین مخاطب را نیز به خود جذب کند. بنابراین شما با بهینه‌سازی سرعت سایت خود می توانید حرکت کاربران را در سایت آسان و بدون دردسر کنید تا از وب گردی خود لذت ببرند و منجر به افزایش ترافیک سایت شما شوند. در این راستا باید پس از بررسی دلایل بارگزاری کند سایت نسبت به رفع آنها اقدام کنید.

خرید بازدید سایت معمولا از طریق پلتفرم های مختلف انجام می شود که تعداد مشخصی از کاربران را به سایت شما هدایت می کنند. این ترافیک ممکن است به صورت مستقیم (دایرکت) و یا از منابع مختلفی مانند شبکه های اجتماعی، وب سایت های دیگر، یا حتی موتورهای جستجو تامین شود. نکته کلیدی در این روش، انتخاب پلتفرم معتبر و ترافیک واقعی مانند سامانه هوشمند کلیک اول است. لینک سازی یکی از اصول اساسی در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) است که تاثیر زیادی بر رتبه بندی سایت دارد. این کار به موتورهای جستجو کمک می کند تا ساختار سایت شما را بهتر درک کنند و ارزش صفحات داخلی شما را افزایش دهند. لینک سازی داخلی به بهبود ناوبری سایت نیز کمک می کند، به طوری که کاربران می توانند به راحتی از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل شوند.

یکی از راه‌های افزایش بازدید سایت علاوه‌بر مدل پیلار/ کلاستر که پیش‌تر توضیح داده شد، دستیابی به بک‌لینک‌های باکیفیت است. اگر وب‌سایت‌های معتبری به سایت شما لینک ‌دهند، اعتبار شما نیز افزایش پیدا می‌کند. برای همکاری مؤثر با اینفلوئنسرها، بهتر است اینفلوئنسرهایی را انتخاب کنید که مرتبط با حوزه کاری شما باشند و به محتوای شما علاقه‌مند باشند. همچنین می‌توانید به جای همکاری‌های یک‌باره، روابط بلندمدت با اینفلوئنسرها ایجاد کنید که باعث شود ترافیک پایدارتری از این همکاری‌ها به دست آورید. این روش به شما کمک می‌کند که برند خود را به مخاطبان جدیدی معرفی و بازدیدکنندگان هدفمندتری را به سایت هدایت کنید.

مردم عاشق یادگیری هستند و وبینارها راهی عالی برای انتقال خرد شما به مخاطبان مشتاقانه شما هستند. همراه با یک کمپین تبلیغات اجتماعی موثر، وبینارها یک راه عالی برای افزایش ترافیک وب سایت شما هستند. یک یا چند هفته قبل از زمان، یک ایمیل ارسال کنید، و همچنین یک یادآوری "آخرین فرصت ثبت نام" یک روز قبل از وبینار ارسال کنید. حتماً ارائه را برای مشاهده بعدی بایگانی کنید و وبینارهای خود را به طور گسترده از طریق رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید. اگر می خواهید چگونه یک وبینار انجام دهید، برای دریافت نکاتی روی لینک کلیک کنید. این استراتژی به ویژه برای وب سایت های تازه تاسیس یا کسب و کارهایی که به دنبال بهبود جایگاه سایت خود در نتایج جستجوی گوگل هستند، بسیار مفید است.

این افزونه به طور خودکار پیوندهای یکتا را بر اساس تنظیمات شما ترجمه کرده و آن‌ها را به زبان دلخواه نمایش می‌دهد. همچنین، با استفاده از این افزونه، به راحتی می‌توانید صفحات سایت خود را برای مخاطبان بین‌المللی آماده کنید. – بررسی موقعیت جغرافیایی بازدیدکنندگان و تطبیق آن با رفتار معمول کاربران می‌تواند به شناسایی ترافیک رباتیک کمک کند. بازدیدهای غیرمعمول از مناطق جغرافیایی خاص می‌تواند نشانه‌ای از ترافیک رباتیک باشد. – بازدیدکنندگان واقعی معمولاً تعاملات متقارن و طبیعی با وب‌سایت دارند، مانند پر کردن فرم‌ها، اسکرول کردن صفحه و کلیک کردن روی لینک‌ها.

استفاده از کلیدواژه‌های طولانی به شما این امکان را می‌دهد که در نتایج جستجوی مرتبط‌تر ظاهر شوید و شانس بازدید از سایت خود را افزایش دهید. با بهینه‌سازی محتوا بر اساس این کلیدواژه‌ها، می‌توانید کاربرانی که به دنبال پاسخ‌های دقیق‌تر و تخصصی‌تر هستند را جذب کنید و ترافیک هدفمندتری به دست آورید که احتمالاً نرخ تبدیل بالاتری نیز خواهد داشت. برای موفقیت در این روش، سعی کنید پست‌های خود را با هشتگ‌های مناسب و متن‌های جذاب منتشر کنید و از کاربران دعوت کنید تا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شما مراجعه کنند. همچنین، می‌توانید از تبلیغات پولی در شبکه‌های اجتماعی نیز استفاده کنید تا محتوای خود را به تعداد بیشتری از کاربران نمایش دهید. حضور مداوم و فعال در این پلتفرم‌ها می‌تواند آگاهی از برند شما را افزایش داده و ترافیک پایداری به سایت شما هدایت کند.

گوگل آنالیتیکس منبع ارزشمندی از داده ها در مورد تقریباً هر جنبه قابل تصوری از سایت شما است، از محبوب ترین صفحات شما گرفته تا جمعیت شناسی بازدیدکنندگان. معیارهای سئوی خود را به دقت، زیر نظر داشته باشید و از این اطلاعات برای اطلاع رسانی استراتژی های تبلیغاتی و محتوایی خود استفاده کنید. دریابید که چه موضوعاتی در بین بازدیدکنندگان سایت شما، مشخصات جمعیتی بازدیدکنندگان، کانال هایی که از آن ها می آیند و موارد دیگر، محبوبیت بیشتری دارند – و سپس آن چه را که کار می کند، مهار و افزایش دهید. همکاری با اینفلوئنسرها یکی از استراتژی های موثر برای گسترش دامنه دسترسی و یکی از ترفندهای افزایش ترافیک سایت به شکلی سریع است. اینفلوئنسرها با داشتن دنبال کنندگان وفادار و گسترده، می توانند محتوای شما را به مخاطبان جدید و بالقوه معرفی کنند. اینفلوئنسر مارکتینگ به شما امکان می دهد تا از اعتبار و نفوذ این افراد بهره برداری کنید و به طور غیرمستقیم بر رفتار مخاطبان تاثیر بگذارید.

افزایش بازدیدکننده سایت و بهبود ترافیک آن، نیازمند تلاش‌های مداوم ورویکردهای متعدد است. هیچ راهکار کاملاً عملی و تضمینی، برای افزایش بازدیدکننده وجود ندارد، اما می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید تا احتمال موفقیت خود را افزایش دهید. با پیشرفت روز افزون سایت ها در گوگل و افزایش هر روزه آن ها، هر سایتی از نظر گوگل رتبه بیشتری کسب می کند که، ترافیک بیشتری داشته باشد . همه صاحبان سایت ها، به دنبال این هستند که از روز پیش هم ترافیک بیشتری، در سایتشان داشته باشند. در این مثال، سرتیترهایی مثل «هزینه تبلیغات در گوگل ادز»، «ساخت کمپین در گوگل ادز»، «روش‌های بهینه‌سازی در گوگل ادز» و… می‌توانند موضوعات خوبی برای مقاله‌های کلاستر باشند.

یکی از بهترین افزونه‌ها برای افزایش سرعت و عملکرد سایت‌های وردپرسی، WP Rocket است. این افزونه کارآمد به مدیران سایت کمک می‌کند تا با استفاده از ویژگی‌های پیشرفته خود، سرعت سایت را بهبود بخشند و تجربه کاربری بی‌نظیری ارائه دهند. در مقاله کاربرد WP Rocket به بررسی کامل و جامع کاربردهای افزونه WP Rocket و نحوه استفاده از آن برای بهینه‌سازی سایت وردپرس می‌پردازیم. برای افزایش بازدیدکنندگان سایت از طریق سئو (SEO)، رعایت اصول اساسی آن بسیار حائز اهمیت است. اولین گام، تحقیق کلمات کلیدی است؛ انتخاب کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با محتوای سایت شما، که کاربران احتمالی در جستجوی آن‌ها هستند، می‌تواند تأثیر زیادی بر رتبه سایت در موتورهای جستجو داشته باشد.

همکاری با اینفلوئنسرها در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند تأثیر زیادی بر افزایش ترافیک سایت داشته باشد. اینفلوئنسرها با داشتن تعداد زیادی دنبال‌کننده وفادار می‌توانند محتوای شما را به طیف گسترده‌ای از مخاطبان نمایش دهند. هنگامی که اینفلوئنسرها محتوای شما را تبلیغ می‌کنند، اعتماد مخاطبان به سایت شما افزایش می‌یابد و ترافیک به طرز چشمگیری بیشتر می‌شود. این نوع محتواها به راحتی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند و می‌توانند به صورت ویروسی گسترش یابند و کاربران جدیدی را به سایت هدایت کنند. برای بهره‌وری بیشتر، می‌توانید از کاربران بخواهید برای دانلود محتوای رایگان، ایمیل خود را ثبت کنند که این امر به توسعه لیست ایمیل و جذب بازدیدکنندگان مستمر نیز کمک می‌کند.

این موضوع تاثیر بسزایی بر روی ترافیک سایت داشته و کاربران از طریق ثبت نام در آن می توانند از تازه ترین اخبار و محتواها و مقالات تولید شده بهره کافی ببرند. از همین رو استفاده از خبرنامه روش خوبی به منظور جذب مخاطبان بیشتر به شمار می رود. در طراحی سایت از هر سیستم مدیریت محتوایی که استفاده کرده باشید می توانید ابزار Caching Tools را در مرورگر فعال کنید تا سرعت ارائه اطلاعات به کاربران افزایش یابد. این کار باعث می شود که اطلاعات سایت با سرعت بالا برای کاربران بارگذاری شده و کاربران برای حضور مجدد در سایت زمان زیادی صرف بار گذاری مجدد اطلاعات و فایل ها نباشد. با این کار علاوه بر افزایش سرعت بارگذاری سایت، رضایت کاربران نیز افزایش یافته و ترافیک سایت به مرور افزایش یابد.

زمانی که کاربر با کلیک کردن روی لینک موجود در سایت دیگر وارد سایت شما می شود و با صفحه 404 روبرو می شود سریعا از سایت بیرون می رود و این یعنی بدترین اتفاق از دید گوگل. با این اتفاق کاربران مختلف سایت شما را به عنوان یک سایت اسپم شناخته و دیگر سراغ سایت شما نمی آیند و این یعنی کاهش بازدید از سایت. در صورتی که محتوای شما با کیفیت باشد، بدون دخالت مجدد شما، بارها و بارها توسط کاربران جدید دیده می شود . همچنین می توانید با سایت هایی که در یک زمینه مشابه با یکدیگر فعالیت می کنید، تبادل لینک و همکاری داشته باشید تا مطالب مفید هر دو سایت دیده شود. به همین منظور می توانید سایر سایت های مطرح و معتبر که میزان بازدید آن ها نسبتا قابل توجه است، متقاعد کنید تا در همکاری برای انتشار پست مهمان با شما همکاری کنند.

اینفلوئنسر مارکتینگ یک مد زودگذر نیست بلکه یکی از جذابترین راه های بالا بردن آمار بازدید سایت کسب‌وکارهاست. در واقع، اینفلوئنسر مارکتینگ یک گزینه مقرون‌به‌صرفه برای افزایش بازدید سایت شماست. هنگامی که اینفلوئنسرها کدهای تخفیف، لینک‌ها، نقدها یا هدایایی را اعلام می‌کنند، شما از مخاطبین آنها برای هدایت ترافیک به وب‌سایت خودتان استفاده می‌کنید. این آژانس‌ها با تخصص و تجربه‌ای که در حوزه دیجیتال مارکتینگ دارند، می‌توانند استراتژی‌های جامع و موثری برای سایت شما ارائه دهند و روند جذب بازدیدکنندگان را به طرز قابل‌توجهی آسان‌تر و سریع‌تر کنند. تبادل تبلیغ با سایت‌ها و صفحات مرتبط می‌تواند راهی مفید برای افزایش ترافیک سایت باشد.

از بارگذاری غیرهم‌زمان (Async Loading) برای فایل‌های غیرضروری استفاده کنید تا اولویت بارگذاری با محتوای اصلی باشد. مطالعات نشان می‌دهند که فشرده‌سازی فایل‌های CSS و JavaScript می‌تواند زمان بارگذاری را تا ۲۰٪ کاهش دهد. از ابزارهایی مانند TinyPNG و ImageOptim برای فشرده‌سازی تصاویر بدون افت کیفیت استفاده کنید. به عنوان مثال تبلیغات به ما می گوید چگونه زندگی کنیم، چگونه با مردم تعامل کنیم، چه چیزی بخوریم، خانه ما چه شکلی باشد تا در نهایت یک زندگی بهتر و راحت تری را داشته باشیم. برای نوشتن متاتگ‌های باکیفیت، به این نکته توجه کنید که عناوین‌تان کوتاه باشند و توضیحات‌تان خواننده را به خواندن کل مطلب ترغیب کند. با بیش از ۱۰/۳ هزار عضو در این گروه، CultiVitae برای دنبال‌کنندگان خود ارزش‌آفرینی می‌کند و در عین حال به تبلیغ محصولات خود نیز می‌پردازد.

برای هدایت ترافیک و افزایش بازدید وب‌سایت‌تان، باید همان جایی فعالیت کنید که مردم در حال جستجو هستند. شما می‌توانید برای استوری‌های اینستاگرام یا فیس‌بوک، ویدیوهای لایو، IGTV، ویدیوهای فید خبری، یوتیوب و غیره ویدیو تولید کنید. می‌خواهید همین امروز شروع کنید؟ در صفحه تولید محتوا هر آنچه را که باید درباره تولید محتوای مناسب برای بازاریابی در همه شبکه‌های اجتماعی بدانید خواهید دید. اگر امیدوارید که ترافیک بیشتر به سایت شما منجر به فروش بیشتر شود، باید کلمات کلیدی با هدف تجاری بالا را به عنوان بخشی از استراتژی های جستجوی پولی خود هدف قرار دهید. بله، رقابت برای این عبارات جستجو می تواند شدید (و گران قیمت) باشد، اما بازده آن می تواند ارزشش را داشته باشد. در واقع، گفته می شود که PPC به ازای هر 1 دلار خرج شده، 2 دلار برمی گرداند، و گوگل حتی ادعا می کند که در واقع بیشتر از 8 دلار است.

بزرگ‌ترین رسانۀ اجتماعی و حرفه‌ای جهان لینکدین است که می‌توانید محتواهای خود را در آن منتشر کنید. توجه کنید که گوگل ادز نقش مکمل را در کنار سئو دارد و قرار نیست جایگزین آن باشد. در مقاله «سئو یا گوگل ادز» به طور مفصل درباره تفاوت‌ها و ویژگی‌های این دو حرف زده‌ایم. مثلاً می‌توان بخش‌هایی از محتوا را به‌صورت استوری آماده کرده و در اینستاگرام منتشر کرد. در پایان هم می‌توانید با لینک دادن در استوری به مخاطب بگویید که برای خواندن ادامه متن سراغ مقاله اصلی برود. پس از انتشار هر مقاله کلاستر، می‌توانید از داخل آن به مقاله تاپیک هم لینک بدهید.

همانطور که مستحضر هستید امروزه یکی از بهترین روش ‌های بالا بردن ترافیک سایت، حضور و فعالیت در انواع شبکه‌ های اجتماعی است. شما از طریق کانال ‌های مختلف توزیع محتوا، این امکان را دارید تا مطالب خود را در معرض دید همگان قرار دهید و برای آن پست و تبلیغ بگذارید. هرجا که کاربر و بازدیدکننده وجود داشته باشد برای شما یک منبع بالقوه جهت دریافت ترافیک است. امروزه نوشتن و انتشار پست ‌ها و مقالات تنها در وبلاگ یا سایت خود، به منظور افزایش بازدید و بازخورد کافی نیست. بلکه باید پا را فراتر گذاشت و مشغول به اشتراک گذاری مطالب و لینک سایت خود در سرویس های اشتراک گذاری معتبر شد.

بسیاری از سایت‌ها برای نمایش محتوای خود از تبلیغات پاپ‌آپ یا بنرهای بزرگ استفاده می‌کنند که تجربه کاربری را خراب می‌کند. سعی کنید طراحی سایت شما ساده و کاربرپسند باشد تا بازدیدکنندگان به راحتی به اطلاعات مورد نظر خود دست یابند و زمان زیادی را صرف پیدا کردن مطالب نکنند. ما با تمرکز در بومی سازی موتورهای جستجوگر و تبلیغات نتیجه گرا برای افزایش نرخ تبدیل و ایجاد سرنخ فروش، جز پیشگامان در حوزه و صنعت دیجیتال در کشور عزیزمان ایران می باشیم. در این روش، قسمتی از ویدیوها که به آن دمو گفته می شود در سایت های پر بازدید قرار دهید و سپس لینک کامل ویدیو را در آن سایت ها منتشر کنید تا برای مشاهده کامل فیلم وارد سایت شما شوند. توصیه می شود برای ترغیب بهتر کاربران در قسمت توضیحات سایت یوتیوب یک متن ترغیب کننده و جذاب بنویسید و از کاربران بخواهید که برای دیدن ادامه فیلم روی لینک کلیک کنند. ویدیوهای آموزشی که برای کاربران یک مزیت است بهترین ویدیوها برای افزایش بازدید سایت محسوب می شوند.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری