فرم دهی بدن بادستگاه ems

با خرید دستگاه ems قادر خواهید بود تا به اندام خود فرم دهید و بدن زیباتری داشته باشید. هر جلسه تمرین با دستگاه

توسط مدیر سایت در 25 تیر 1402

با خرید دستگاه ems قادر خواهید بود تا به اندام خود فرم دهید و بدن زیباتری داشته باشید. هر جلسه تمرین با دستگاه EMS با مود کالری سوزی باتوجه به شدت تمرینات انجام شده باعث کالری سوزی به میزان 500 تا 1500 کیلوکالری در هر جلسه 20 دقیقه ای و در نتیجه لاغری میشود. آیا این تمرینات برای افراد مبتدی هم مناسب است یا فقط افراد ورزشکار میتوانند از آن استفاده کنند؟ سیستم EMS ما برای هرکسی که می خواهد از نظر جسمی فعال باشد مناسب است و می خواهد در مدت زمان کوتاهی به نتایج عالی برسد. در ادامهی این مقاله از دیجیکالا مگ، ما ضمن بررسی ویژگیها و امکانات دستگاه تحریک الکتریکی عضلات (EMS) نتایج حاصل از تمرین با آن را بر روی عضلات بدن با نتایج حاصل از تمرینات قدرتی سنتی مثل ورزش بدنسازی و تناسب اندام مقایسه میکنیم. دستگاه تحریک الکتریکی عضلات تمام بدن و همهی گروههای عضلانی بزرگ بدن را درگیر میکند و بافتهای عضلانی عمیقتر را که معمولاً دسترسی به آنها با روشهای تمرین سنتی، بهویژه برای مبتدیان، دشوار است، به تحرک وامیدارد. در واقع این دستگاه میتواند به ترمیم بافتهای آسیب دیده کمک شایانی کند.

از نام این روش مشخص است که قرار نیست بخوابید و با کمک یک دستگاه لاغر شوید یا حجم عضلات شما رشد کند. از این دستگاه معمولاً در موقعیتهایی استفاده میشود که در آن فرد به دلیل درد، تورم و بیحرکتی دچار افت تودهی عضلانی و یا ضعف عضلات است. بدین معنا که میزان شدت پالس های ورودی هر گروه عضلانی مطابق با مقاومت و شرایط فیزیکی هر فرد تنظیم میشود. این شیوه تمرین برای هر فرد با توجه به وضعیت بدنی همان شخص کالیبره شده و قابل استفاده میباشد و هیچ محدودیتی از لحاظ مبتدی یا ورزشکار بودن برای آن وجود ندارد. از دیگ عوارض دستگاه ای ام اس میتوان به آسیب دیدگی عضله اشاره کرد که میتواند در اثر هرگونه فشار فیزیکی شدید بر بدن فرد ایجاد گردد. در ابتدا فرد جلیقه ای میپوشد که رابط بین فرد و دستگاه میباشد. کاربرد دیگر ای ام اس این است که ورزشکاران برای ریکاوری از این دستگاه استفاده می کنند.

هر مشتری متفاوت است. پس از اتصال کابل ها و الکترودها برای هر شخص در جلسه اول عملیات کالیبراسیون انجام میشود. بصورتیکه هر جلسه تمرین با دستگاه EMS معادل 3 جلسه تمرین در باشگاه بدنسازی می باشد. البته ورزشگاه های مجهز و با کیفیت دارای این دستگاه می باشند و شما می توانید با مراجعه به این ورزشگاه ها از دستگاه ای ام اس استفاده کنید. یکی از فواید EMS افزایش توان سرعتی افراد تا 30 درصد و استقامتی تا 100 درصد میباشد که همین امر باعث استقبال زیاد ورزشکاران حرفه ای تمام زمینه ها ( بدنسازی، فوتبال، والیبال، تنیس، بوکس و …) از این روش تمرینی شده است. در این مقاله قصد داریم تا با یکی از روشهای نوین ورزش و لاغری که به تازگی سر و صدای زیادی به پا کرده است آشنایی پیدا کنیم و بتوانیم با توجه به مزایا و معایب ورزش EMS در مورد استفاده و یا عدم استفاده از آن اطمینان پیدا کنید.



منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن